Re: Brugerstand på Open Source Days

From: Lars Sommer (none@lasg--lasg.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 22 Jul 2008 - 18:43:59 CEST

Date: Tue, 22 Jul 2008 16:43:59 +0000
From: Lars Sommer <none@lasg--lasg.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Brugerstand på Open Source Days

Søren Hansen wrote:
> Helo rødder,
>
> I forbindelse med Open Source Days til efteråret, er vi i BSD-DK blevet
> spurgt, om vi vil stille op på konferencen med en brugerstand. En vigtig
> del af Open Source Days er netop at støtte op om græsrodsforeningerne, og
> her kan vi således få lov til at være repræssenteret.
>
> Se info om tilmelding til brugergruppestandene her:
> http://opensourcedays.org/2008/community/
>
> Vi har i denne forbindelse helt klart brug for jeres hjælp. Dels
> til bemandingen af selve standen, men også gode råd og gode forslag til,
> [...]

Mht. hvad der kan præsenteres på standen, har jeg et par ideer fra
Fosdem i foråret. Der var allbsd.de fremme med en del forskellige
spændende foldere, cd'er og lign.
Se evt. http://misc.allbsd.de/
Jeg fik mange stk af det hele med hjem dengang, men har brugt det meste
i NJLUG-sammenhæng og lign. Jeg kan kontakte dem igen, og høre om de vil
sende en bunke præfabrikerede foldere, klistermærker og cd'er ?
Derudover kan vi vel have et par laptops og have lidt trylleri med
freebsd-jails, xen via netbsd, openbsd-pf eller lign.

/Lars