Brugerstand på Open Source Days

From: Søren Hansen (none@shan--soeren-hansen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 20 Jul 2008 - 13:54:17 CEST

Date: Sun, 20 Jul 2008 13:54:17 +0200 (CEST)
Subject: Brugerstand på Open Source Days
From: Søren Hansen <none@shan--soeren-hansen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Helo rødder,

I forbindelse med Open Source Days til efteråret, er vi i BSD-DK blevet
spurgt, om vi vil stille op på konferencen med en brugerstand. En vigtig
del af Open Source Days er netop at støtte op om græsrodsforeningerne, og
her kan vi således få lov til at være repræssenteret.

Se info om tilmelding til brugergruppestandene her:
http://opensourcedays.org/2008/community/

Vi har i denne forbindelse helt klart brug for jeres hjælp. Dels
til bemandingen af selve standen, men også gode råd og gode forslag til,
hvad vi skal præssentere på standen. Til det sidste er forslag og
kommentarer til disse meget velkomne her på listen.

Til det første skal vi bruge nogle frivillige, der vil stille op som
tovholdere for bemandingen af standen. I kan henvende jer til
undertegnede, og når jeg har modtaget tilsagn fra nok folk til bemanding
af standen, vil jeg sørge for at melde os til. Som I ser, skulle
OSD-folkene have haft besked den 1. juli, så hurtigt svar vil være kanon.
De tre første, der tilmelder sig, bliver skrevet op til de gratis
billetter.

Open Source Days løber af stablen på IT-Universitet den 3.-4. oktober.

På Bestyr's vegne,

Søren Hansen