Re: Upgrade fra FreeBSD 6.2-RELEASE-p7 x86 til 7.0-RELEASE amd64

From: Claus Guttesen (none@kometen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 02 Jul 2008 - 23:12:25 CEST

Date: Wed, 2 Jul 2008 23:12:25 +0200
From: "Claus Guttesen" <none@kometen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Upgrade fra FreeBSD 6.2-RELEASE-p7 x86 til 7.0-RELEASE amd64

> Jeg står foran en opgradering af to servere, som i dag kører FreeBSD 6.2-RELEASE-p7 x86 og skal opgraderes til 7.0-RELEASE amd64. Der er udmærkede vejledninger her på listen til hvordan en opgradering fra 6.2 til 7.0 kan gennemføres, men jeg er i tvivl om hvorvidt skiftet fra x86 til amd64 giver problemer eller om det er "lige ud af landevejen".
>
> Hvad er jeres erfaringer?

Hvis du skifter fra i386 til amd64 må du nok belave dig på en
re-installation. Men om du kan re-installére ovenpå de eksisterende
partitioner, er jeg ikke klar over. Jeg vil foretrække at lave en
sikkerhedskopi, og så installére fra bunden af.

--
regards
Claus

When lenity and cruelty play for a kingdom, the gentlest gamester is the soonest winner.

Shakespeare