Re: E-mail fra CMSimple

From: Morten Liebach (none@m--mongers.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 13 Jan 2008 - 14:11:41 CET

Date: Sun, 13 Jan 2008 14:11:41 +0100
From: Morten Liebach <none@m--mongers.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: E-mail fra CMSimple

On 2008-01-13 00:34:53 +0100, Michael Rasmussen wrote:

> Du kan da bare hente den fra ports, og så oversætte den med option
> - -static. Måske er det også nødvendigt med -static-libgcc

Der er to mini_sendmail pakker til OpenBSD, den ene hedder
mini_sendmail-1.3.6p0.tgz og er ikke statisk linket, og den anden hedder
mini_sendmail-chroot-1.3.6p0.tgz og er statisk linket. Det er den
sidste du vil have.

Ovenstående er på OpenBSD current, og du er på en meget gammel EOL'et
OpenBSD version, så det er så vidt jeg husker en 'static' udgave af
pakken du skal have fat i.

Men for din egen skyld Henrik, se at få din OpenBSD opgraderet, der har
ikke været rettelser til den i over et år, og 4.2 er ude og er meget
fin, god og rar som altid.

Med venlig hilsen
Morten

--