Re: E-mail fra CMSimple

From: Jeppe Bundsgaard (none@jeppe--bundsgaard.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 03 Jan 2008 - 16:09:50 CET

Date: Thu, 03 Jan 2008 16:09:50 +0100
From: Jeppe Bundsgaard <none@jeppe--bundsgaard.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: E-mail fra CMSimple

Henrik Andre Wyss Johansen skrev:
> Hej Lars,
>
> Jeg har nu forsøgt med mini_sendmail, men uden held. PHP logger ingen
> fejl meddelser, den logger slet ikke noget og det undrer mig.
> Har også forsøgt at sætte httpd logning til debug, men uden brugbart
> resultat.
>
> Jeg er ikke så frisk på at rette i CMSimple da min PHP viden er meget
> begrænset.
Måske du skulle overveje at bruge et cms der ikke bruger phps
mail()-funktion - for du kommer til at få en masse problemer med at post
ikke kommer frem - det bliver betragtet som spam fordi det ikke er SMTP
(uden at du får besked om det). Ellers er løsningen med at bruge en
smtp-class god. Se evt. på http://sourceforge.net/projects/phpmailer.
Mvh
Jeppe