Re: Status på hyggemøde i Århus torsdag d. 10/1 kl. 19:30

From: Jens Dueholm Christensen (none@jens--naff.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 11 Jan 2008 - 18:58:37 CET

Date: Fri, 11 Jan 2008 18:58:37 +0100 (CET)
From: Jens Dueholm Christensen <none@jens--naff.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Status på hyggemøde i Århus torsdag d. 10/1 kl. 19:30

Æv, så nåede Henrik at skrive en opfølgning før jeg gjorde.. ;)

On Fri, 11 Jan 2008, Henrik Lund Kramshøj wrote:

> Tak for en hyggelig aften med gode øl på Cockneys og god mad på Bennys.
> Bennys øl var ikke ret gode, men maden var super! Stegt flæsk i tykke
> skiver og krydret Vikingegryde med cocktailpølser.

Ja, det var bestemt hyggeligt! Det var godt I nåede at få en go' øl med på
Cockneys når I nu havde taget turen helt fra Kbh. Det er bestemt ikke
sidste gang jeg kan finde på at invitere til sådan et lille arrangement -
vi var heldige med at Bennys åbnede efter juleferien på den dag vi havde
aftalt lææænge før jul!

> Det var specielt rart at få sat lidt ansigter på de IRC nicks man
> ikke kendte i forvejen og snakke videre med dem man kendte i forvejen :-)

Ja, helt enig. Personligt husker jeg aldrig navne særligt godt, og jeg må
hellere sende en undskyldning til "ham, der ringede og meldte afbud" til
mig - jeg kan simpelthen ikke huske dit navn (jeg stod og tastede pinkode
på dankort for en øl mens jeg snakkede med dig..).

> Tiden fløj afsted i det gode selskab og pludselig var det tid
> til at komme afsted igen med toget - som endte på Ørestad 02:44

Uha uha uha.. Det må have været noget af en tur - var der svensk snack[1]
på vejen tilbage?

/Jens

[1] = Begreb der opstod på turen til Århus i toget - Henrik, Peter
eller Loke kan sikkert forklare det bedre end jeg kan.. ;)