Re: Status på hyggemøde i Århus torsdag d. 10/1 kl. 19:30

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 11 Jan 2008 - 10:56:45 CET

From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Status på hyggemøde i Århus torsdag d. 10/1 kl. 19:30
Date: Fri, 11 Jan 2008 10:56:45 +0100

On 10/01/2008, at 14.54, Jens Dueholm Christensen wrote:

> Hej
>
> Til orientering bliver vi 14 personer på Bennys kl. 19:30.
>
> Til interesserede starter jeg og enkelte andre ca kl. 17 på Cockneys
> Pub (ved Magasin) inden vi går ned i Guldsmedegade.
>
> /Jens

Hey Jens og andre

Tak for en hyggelig aften med gode øl på Cockneys og god mad på Bennys.
Bennys øl var ikke ret gode, men maden var super! Stegt flæsk i tykke
skiver og krydret Vikingegryde med cocktailpølser.

Det var specielt rart at få sat lidt ansigter på de IRC nicks man
ikke kendte i forvejen og snakke videre med dem man kendte i
forvejen :-)

Tiden fløj afsted i det gode selskab og pludselig var det tid
til at komme afsted igen med toget - som endte på Ørestad 02:44

NB:
Colde du skal huske at sende mail med nogle applikationer til mig!

Mvh

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, Follower of the Great Way of Unix
hlk@security6.net, +45 2026 6000 cand.scient CISSP CEH