Re: Vil ikke forbinde til pop3 eller imap - TILBAGETRUKKET

From: Jeppe Bundsgaard (none@jeppe--bundsgaard.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 08 Jan 2008 - 10:35:53 CET

Date: Tue, 08 Jan 2008 10:35:53 +0100
From: Jeppe Bundsgaard <none@jeppe--bundsgaard.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Vil ikke forbinde til pop3 eller imap - TILBAGETRUKKET

Gregers Petersen skrev:

> jeppe@bundsgaard.net wrote:
> Og
>
> Det kunne lyde som om at Thunderbird er ikke har fået tilladelse til
> at kommunikere med omverdenen af den indbyggede "firewall" i Vista ?

Ja, det viste sig at være en kombination af windows-firewall og avast
antivirus. Mærkeligt bare at det pludselig opstod efter lang tids fin
funktion... Livet er fuldt af fornøjelser.

Men jeg brugte da lejligheden til at få opdateret min server til seneste
nye det hele, da jeg stadig var i den vildfarelse at der skulle være
noget galt med FreeBSD eller noget i den forbindelse... - så noget godt
kom der jo ud af det :-)

Takker og ønsker de sociale god hygge i Århus.
Mvh
Jeppe