Vil ikke forbinde til pop3 eller imap

From: Jeppe Bundsgaard (none@jeppe--bundsgaard.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 06 Jan 2008 - 11:51:15 CET

Date: Sun, 06 Jan 2008 11:51:15 +0100
From: Jeppe Bundsgaard <none@jeppe--bundsgaard.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Vil ikke forbinde til pop3 eller imap

Hej
Jeg har en postfix kørende med courier-pop3 og -imap.
Alt kører fint - siger systemet i hvert fald. Men der er nogle
mærkværdigheder. Jeg kan pludselig ikke tjekke mail fra min thunderbird
eller min squirrel-webmail, mens andre kan med outlook express og eudora.
I all.log-loggen er der en angivelse af at jeg tjekkede mail kl. 0.45 i
nat, dernæst er der en opgivelse af at der var timeout på mine konti -
og derefter står der ingenting om at jeg forsøger at få kontakt til
serveren. squirrelmail giver beskeden:
Error connecting to IMAP server: localhost.
141544592 :

Min thunderbird siger med det samme at der opstod en fejl med
pop3-serveren. Som sagt uden at der kommer noget i loggen. Jeg kan se i
loggen at mange andre brugere fint logger ind og ud.

Jeg har ikke ændret noget i thunderbird kl. 0.45, så jeg kan ikke forstå
hvorfor det pludselig skulle opstå...

Jeg har rebootet serveren - bare for at se om der var et eller andet i
klemme, men det gjorde ingen forskel.

Nogen der har nogen ideer om hvor jeg skal kigge?

Mvh og tak!
Jeppe