Re: Output fra mergemaster -p

From: Flemming Jacobsen (none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 05 Jan 2008 - 18:51:11 CET

Date: Sat, 5 Jan 2008 18:51:11 +0100
From: Flemming Jacobsen <none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Output fra mergemaster -p

Jette Derriche wrote:
> [ ... ]
> make buildworld
> make buildkernel KERNCONF=GENERIC
> make installkernel KERNCONF=GENERIC
> mergemaster -p

> Her er output fra mergemaster -p:
> [ ... ]
>
> Jeg synes at ovenstående er lidt for kort, eller er det mig der husker
> forkert? Kan jeg fortsætte, eller er der noget jeg skal foretage mig i
> forbindelse med "No example variabel with this name".

Det er vist fint. -p får mergemaster til kun at gøre det der skal
til for at installworld fungerer. Du skal køre mergemaster uden
-p efter installworld.

        Hyg'
        Flemming

--
Flemming Jacobsen                                  Email: fj@batmule.dk

"The aging process has you firmly in its grasp if you never get the urge to throw a snowball." -- Doug Larson