Output fra mergemaster -p

From: Jette Derriche (none@bsd-dk--nerdgirl.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 05 Jan 2008 - 18:36:32 CET

Subject: Output fra mergemaster -p
From: Jette Derriche <none@bsd-dk--nerdgirl.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Sat, 05 Jan 2008 18:36:32 +0100

Hej og godt nytår

Jeg er igang med at opdatere min server. Nedenstående er uname som den
så ud inden jeg gik i gang:

uname -a
FreeBSD ns2 6.2-STABLE FreeBSD 6.2-STABLE #2: Sun May 20 21:46:50 CEST
2007 root@ns2.omnix.dk:/usr/obj/usr/src/sys/GENERIC i386

Dette er hvad jeg har gjort indtil nu:

cvsup -g -L 2 /etc/cvsup/ports-all
cvsup -g -L 2 /etc/cvsup/src-all
make fetchindex
portsdb -u
pkgdb -F
make buildworld
make buildkernel KERNCONF=GENERIC
make installkernel KERNCONF=GENERIC
mergemaster -p

Her er output fra mergemaster -p:

*** Creating the temporary root environment in /var/tmp/temproot
 *** /var/tmp/temproot ready for use
 *** Creating and populating directory structure in /var/tmp/temproot

*** Beginning comparison

 *** Temp ./etc/master.passwd and installed have the same CVS Id,
deleting
 *** Temp ./etc/group and installed have the same CVS Id, deleting

*** Comparison complete

Do you wish to delete what is left of /var/tmp/temproot? [no]
 *** /var/tmp/temproot will remain

*** Comparing make variables

*** From /etc/make.conf
*** From /usr/src/share/examples/etc/make.conf

PERL_VER=5.8.8
 * No example variable with this name

PERL_VERSION=5.8.8
 * No example variable with this name

Jeg synes at ovenstående er lidt for kort, eller er det mig der husker
forkert? Kan jeg fortsætte, eller er der noget jeg skal foretage mig i
forbindelse med "No example variabel with this name".

/Jette