Status på hyggemøde i Århus torsdag d. 10/1 kl. 19:30

From: Jens Dueholm Christensen (none@jens--naff.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 04 Jan 2008 - 10:44:42 CET

Date: Fri, 4 Jan 2008 10:44:42 +0100 (CET)
From: Jens Dueholm Christensen <none@jens--naff.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Status på hyggemøde i Århus torsdag d. 10/1 kl. 19:30

Hej

Så er tilmeldingsfristen til hyggemøde ved at være udløbet.

Indtil videre er der følgende sikre tilmeldinger (med IRC nick i parantes
hvis jeg kender det..):

Jens Dueholm Christensen (The1)
Thomas Peter Berntsen
Peter Larsen (czar)
Henrik Lund Kramshøj (hlk)
Loke Dupont (colde)
Thomas Maack Nielsen (maack)
Gunnar Heðin Heinesen
Flemming Madsen
Kåre Janussen

I alt 9 personer.

Derudover er der følgende 5 usikre "tilkendegivelser", som venligst bedes
afgjort snarest(!):

Steffen Frøkjær
Phil Regnauld
Laust S. Jespersen
Ida Djurhuus
Sonny T. Larsen (Gitte har mumlet om du muligvis ville med selvom jeg
aldrig har set noget fra dig..)

/Jens