Re: Perl fejl

From: Claus Guttesen (none@kometen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 25 Feb 2008 - 09:17:00 CET

Date: Mon, 25 Feb 2008 09:17:00 +0100
From: "Claus Guttesen" <none@kometen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Perl fejl

> Min server var oppe i 554 dage, så det der med libexec-fejl var toppen
> af isbjerget.
> Jeg prøvede at køre en genstart, som åbenbart frigav nogle ressourcer og
> pludselig kørte alting ok.
> Jeg hader at genstarte, minder min alt for meget om windows-miljø, men
> det lader til at det er nødvendigt nogen gange.

Det var synd, da din oppetid jo var meget flot. :-) Min firewall har
været oppe i 540 dage. Overlevede en strømafbrydelse på et par timer,
hvor jeg lukkede ned for alt bortset fra firewallen.

Nu skal vi snart skifte serverrum, så der må jeg nok tage den ned. :-/

--
regards
Claus

When lenity and cruelty play for a kingdom, the gentlest gamester is the soonest winner.

Shakespeare