Re: Perl fejl

From: Samir Mulasalihovic (none@sms--struernethosting.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 25 Feb 2008 - 09:13:32 CET

Date: Mon, 25 Feb 2008 09:13:32 +0100
From: Samir Mulasalihovic <none@sms--struernethosting.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Perl fejl

Hej;
Min server var oppe i 554 dage, så det der med libexec-fejl var toppen
af isbjerget.
Jeg prøvede at køre en genstart, som åbenbart frigav nogle ressourcer og
pludselig kørte alting ok.
Jeg hader at genstarte, minder min alt for meget om windows-miljø, men
det lader til at det er nødvendigt nogen gange.

Med venlig hilsen / Kind regards

Samir Mulasalihovic
Unix Drift / Unix Maintenance

Struer Net Hosting ApS