Re: FreeBSD & grid?

From: Erik Cederstrand (none@erik--cederstrand.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 01 Feb 2008 - 21:34:09 CET

Date: Fri, 01 Feb 2008 21:34:09 +0100
From: Erik Cederstrand <none@erik--cederstrand.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: FreeBSD & grid?

Mark Ruvald wrote:

> Er det virkelig sådan, at den største kilde til information (om sådanne
> ting, fx)
> er præsentationer?
>
> _Burde_ der i så fald, ikke eksistere mere uddybende dokumentation i
> form af man-pages?

Nu er det ikke sådan, at man køber sine grid-nodes, installerer FreeBSD
og indtaster "/sbin/grid node1 node2 node3..." for at få sit grid. For
Brooks er det et fuldtidsarbejde at passe et HPC cluster, og formidling
af den information passer bedre bedre til artikler og præsentationer end
en man-side. Det er ikke så tit man sidder ved sin shell og tænker "Arh,
jeg kan ALDRIG huske hvordan det er man sætter et grid op"? :-)

Erik