Re: FreeBSD & grid?

From: Mark Ruvald (none@wabsie--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 01 Feb 2008 - 13:14:50 CET

Date: Fri, 1 Feb 2008 13:14:50 +0100
From: "Mark Ruvald" <none@wabsie--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: FreeBSD & grid?

01/02/08 skrev Lars Sommer <lasg@lasg.dk>:

> Brooks kørte en fin tutorial af om emnet ved EuroBSDCon 2007, som der må
> ligge slides (og måske video) fra et sted.
>
> /Lars

Er det virkelig sådan, at den største kilde til information (om sådanne
ting, fx)
er præsentationer?

_Burde_ der i så fald, ikke eksistere mere uddybende dokumentation i
form af man-pages?

Fx, jeg kan huske en slide(s) som Sam Leffler lagde op om virtuelle
wlan-nic's.
Derved kunne man klone sit ath0, hoste et VAP, være klient og
bridge imellem de to - på samme rf-channel, selvf.
- Nolge der har noget (officel) info om dette?

--
- Mark Ruvald.