Re: Postfix på FreeBSD

From: Erling Bahnsen (none@erlingbahnsen--youmail.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 20 Dec 2008 - 15:09:33 CET

Date: Sat, 20 Dec 2008 15:09:33 +0100
From: Erling Bahnsen <none@erlingbahnsen--youmail.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Postfix på FreeBSD

On Sat, Dec 20, 2008 at 02:35:13PM +0100, Jette Derriche wrote:

> Man skal bare være ekstra opmærksom når man kører mergemaster efter en
> opdatering, ellers bliver sendmail aktiveret igen.

Takker for svarene. Selvfølgelig skal man jo være opmærksom ved brug af
mergemaster. Dette lærte jeg selv for et par år siden, hvor jeg blev
slettet som bruger. Træls når man skal oprette sig selv igen, med alt
dette indebærer med import og ændring af rettigheder fra den 'gamle'
konto. :-)
Men det er også en meget positiv overraskelse, så nemt det faktisk var
at indstallere og tage postfix i brug - nemmere end jeg kan huske fra
tidligere af.

Erling