Re: oplæg til website - mybsd.dk

From: Jette Derriche (none@bsd-dk--nerdgirl.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 11 Dec 2008 - 14:49:56 CET

Subject: Re: oplæg til website - mybsd.dk
From: Jette Derriche <none@bsd-dk--nerdgirl.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Thu, 11 Dec 2008 14:49:56 +0100

On Thu, 2008-12-11 at 09:57 +0100, Ebbe Hjorth wrote:
> Hej Liste!
>
> Jeg har fået god hjælp herinde til at komme igang med diverse freebsd
> problemer, og jeg vil gerne høre jeres mening om følgende site : mybsd.dk

Jeg har prøvet noget lignende engang... dog ikke i IT regi. Men
princippet var det samme. Jeg stod for hjemmesiden for en nyhedsgruppe,
og her ville det jo være oplagt at lægge alle de spørgsmål som newbies
stiller sådan et sted.

Trods store anstrengelser (jeg stod for siden i 3 år) kunne jeg dog ikke
få folk til tastaturet.

Det er således min erfaring, at det er meget svært at få nogen til at
bruge tid på at nedfælde deres guldkorn.

Ja, jeg ved godt jeg kommer her som lidt af en lyseslukker :-/, og det
er altså ikke for at tage modet fra dig, men jeg synes ikke jeg ville
undlade at fortælle om mine egne erfaringer med det.

Til gengæld lader det til at mange gerne vil kommentere. Jeg er selv
igang med at lave 'kommentar' funktion i bunden af mine egne artikler af
netop den årsag.

Og måske kan vi fedte os til en plads på bsd-dk.dk under 'Diverse
vejledninger'... Jeg ved ikke hvem man skal bage en kage til, for at stå
dér ;-), men det ville da være fint hvis vi på den måde kan samle vores
viden under en fælles hat...

> Ser frem til jeres uforbeholdne mening ;)

... og det var så min :-)

/Jette