oplæg til website - mybsd.dk

From: Ebbe Hjorth (none@info--ebbehjorth.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 11 Dec 2008 - 09:57:55 CET

Date: Thu, 11 Dec 2008 09:57:55 +0100 (CET)
Subject: oplæg til website - mybsd.dk
From: "Ebbe Hjorth" <none@info--ebbehjorth.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej Liste!

Jeg har fået god hjælp herinde til at komme igang med diverse freebsd
problemer, og jeg vil gerne høre jeres mening om følgende site : mybsd.dk

Min ide var egentlig at lave en personlig site, hvor jeg ville komme med
eksempler og guides til de ting jeg nu roder med, men hvis jeg nu lavede
en dynamisk site hvor alle kunne logge ind og skrive artikler / guides /
tips osv, så kunne vi måske samle vores viden et sted, og gøre det lettere
at finde løsninger, og mit håb er derved at få flere folk til at gå til
*BSD fordi det er lettere at komme igang med?

Jeg har jo egentlig masser af spørgsmål til jer, men måske skulle jeg lige
få jeres mening først, inden jeg begynder at spørge løs - Hvad siger I til
sådan et site!? Skal jeg bare holde den til mit eget know-how, eller vil I
også gerne bidrage til sådan et site?

Ideer, meninger, holder osv... Kom med dem!

Ser frem til jeres uforbeholdne mening ;)

Mvh Ebbe