make install (ruby) fejler

From: Ebbe Hjorth (none@info--ebbehjorth.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 16 Aug 2008 - 12:17:41 CEST

Date: Sat, 16 Aug 2008 12:17:41 +0200 (CEST)
Subject: make install (ruby) fejler
From: "Ebbe Hjorth" <none@info--ebbehjorth.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej,

Når jeg laver en make (re)install på ruby får jeg følgende fejl;

===> Patching for ruby-1.8.6.287,1
===> Applying FreeBSD patches for ruby-1.8.6.287,1
Ignoring previously applied (or reversed) patch.
1 out of 1 hunks ignored--saving rejects to ext/tk/tkutil/extconf.rb.rej
=> Patch patch-ext_tk_tkutil_extconf.rb failed to apply cleanly.
*** Error code 1

Stop in /usr/ports/lang/ruby18.
*** Error code 1

Stop in /usr/ports/lang/ruby18.

Jeg har ikke kunnet finde ud af hvordan jeg skal løse dette, så jeg vil
spørge jer, hvordan kommer jeg ud af denne katte pine?

På forhånd tak,

Ebbe