Møde om den fremtidige administration af .dk-domænet, PROSA iaften

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 14 Aug 2008 - 17:03:06 CEST

From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Møde om den fremtidige administration af .dk-domænet, PROSA iaften
Date: Thu, 14 Aug 2008 17:03:06 +0200

Hejsa

Netop hjemvendt fra ferie ser jeg at der er møde iaften torsdag!

https://www.prosa.dk/kursus/courseadm/classes.php?action=class_details&class_id=524

Invitation til medlemmer af BSD-DK, PROSA, SSLUG, DKUUG og IT-Pol.

DIFO og dotDK har budt på administrationen af .dk-domænet. dotDK har
vundet udbudet, men kun hvis de får internetsamfundets opbakning.

Vi har inviteret dotDK og DIFO til fortælle os, hvad de kan tilbyde i
fremtiden i administrationen af .dk-domænet. Der vil være rig mulighed
for at stille spørgsmål.

Mødet finder sted:

Torsdag, den 14. august 2008 kl. 19 i:

PROSAs mødelokale, Ahlefeldtsgade 16, kld
1359 København K

Gad vidst hvad BSD-DK bestyr laver?
- undskyld hvis jeg poster det her uden jeres vidende, men BSD-DK
ER nævnt som medarrangør på hjemmesiden, så skyd mig hvis det
er forkert at poste det på vores egen liste, bare I skyder med
karameller :-)

Mvh

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, Follower of the Great Way of Unix
hlk@security6.net, +45 2026 6000 cand.scient CISSP CEH