SV: buildworld / upgrade

From: Carsten Jensen (none@tomse--tomse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 06 Aug 2008 - 17:17:43 CEST

From: "Carsten Jensen" <none@tomse--tomse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: buildworld / upgrade
Date: Wed, 6 Aug 2008 17:17:43 +0200

Umiddelbart ser det ud til at køre med RELENG_6 frem for RELENG_6_3 som jeg
tidligere har haft kørt med
(upgrade via source).

jeg fik en access denied fejl da jeg skulle downloade nøglen til
freebsd-update.
så der kom jeg ikke ret langt.

jeg melder lige en status når/hvis world og kernel bliver færdiglavet..

/Carsten