Re: buildworld / upgrade

From: Carsten Jensen (none@tomse--tomse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 06 Aug 2008 - 15:17:05 CEST

Date: Wed, 06 Aug 2008 15:17:05 +0200
From: Carsten Jensen <none@tomse--tomse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: buildworld / upgrade

Simon L. Nielsen wrote:

> Du skulle kunne opgradere fra 5.5 med freebsd-update. I teorien
> direkte til 7.0, men det har ikke været testet så det sikre er nok at
> gå via 6.3.

Jeg prøver med freebsd-update til at starte med til 6.3
tak..

i din tidligere mail spurgte du hvad der skete da jeg prøvede at
opgradere fra 5.5 til 6.3
svaret er nogenlunde det samme som upgrade til 7.0 dvs en fil crasher
som i min originale post.
hvis en freebsd-update går skævt prøver jeg igen til 6.3 via source så
kan jeg få fejlmeddelelsen igen
det er et lille års tid siden jeg sidst prøvede så jeg har pt ikke noget
konkret.. men det skal nok komme
hvis det andet ikke lykkes.

/Carsten