Re: low-power fanless mx backup

From: Morten Winther (none@mw--mwi.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 01 Aug 2008 - 22:24:45 CEST

Date: Fri, 01 Aug 2008 22:24:45 +0200
From: Morten Winther <none@mw--mwi.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: low-power fanless mx backup

> Det er lige før jeg vil prøve en 120W psu med 96% effektivitet
> http://linitx.com/viewproduct.php?prodid=10916 - det ville også være
> rart ikke at have varmen fra psu'en inde i kabinettet.

Der var en 80 W picoPSU med min Intel Atom bundle. Den bliver ikke
særlig varm i forhold til den eksterne psu til min macbook.

De sidste mange timer har den fået lov til at kompilere apache, mysql,
php, pure-ftp, postfix, dovecut, Imagemagick og rsync.

Den virker ok hurtig når man tænker på hvor lille den er og at den
samlet med board og disk ikke har været over 36 W ved fuld load.

Vh Morten