SV: PHP - simplexml driller

From: Niels Wahlgreen (none@niels--wahlgreen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 24 Apr 2008 - 14:07:42 CEST

Subject: SV: PHP - simplexml driller
Date: Thu, 24 Apr 2008 14:07:42 +0200
From: "Niels Wahlgreen" <none@niels--wahlgreen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

> *Problemet*
> Jeg kan ikke faa min php til at virke rigtigt.
> Hvis simplexml extensionen er enablet i
> /usr/local/etc/php/extensions.ini

Prøv at flytte simplexml extension til den sidste linie i /usr/local/etc/php/extensions.ini - jeg har oplevet samme fejl med andre extensions, som blev løst ved at flytte dem så de bliver loadet til sidst.

Start evt. med en make deinstall install på extensionen...

Du har mange extensions loadet, du kan evt. også prøve at fjerne dem du ikke bruger og se om det gør en forskel.

/Niels