Re: sælge udstyr (OT)

From: Sven Esbjerg (none@list0--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 08 Apr 2008 - 20:29:05 CEST

Date: Tue, 8 Apr 2008 20:29:05 +0200
From: Sven Esbjerg <none@list0--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: sælge udstyr (OT)

On Tue, Apr 08, 2008 at 10:59:34AM +0200, Claus Guttesen wrote:
> Vi har en Hitachi Thunder som vi skal prøve at sælge. Den er ikke helt
> lille, jeg har søgt på nettet efter selskaber som sælger brugt-udstyr
> i denne klasse, men finder kun selskaber som vidersælger brugte
> PC'ere, servere etc. Det er heller ikke ofte der sælges anlæg som vi
> har, og det i sig selv begrænser jo markedet.
>
> Kender I til nogen selskaber som sælger brugt lagrings-udstyr?

Epoka.

Men du får nok ikke meget for den. Jeg vil skyde på at de bedste bud er at
lave en trade-in med fx. Proact, Sun eller HP. Det kræver selfølgelig at i
skal bruge et nyt SAN.

Jeg kan hilse at sige at modellen før som hed 9000 hentede Epoka allernådigst
hos os. De fik den for at vi sparede en lastbil til at fragte den til
skrot...

-Sven

--
WWW: http://sven.esbjerg.name