Happy-soekris'ning

From: Gregers Petersen (none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 27 Sep 2007 - 08:29:09 CEST

Date: Thu, 27 Sep 2007 08:29:09 +0200
From: Gregers Petersen <none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: BSD-DK <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Happy-soekris'ning

Jeg kom i kontakt med min nye Soekris - (og dette er især nok rettet mod
PHK) hvilken forklaring er der på at det konsekvent mislykkes at lave en
download af nyeste firmware vha. Minicom og ymodem og baudrate på 9600
(+ på OS X). Mit spørgsmål skal nok oversættes til: Er der et eller
andet trick som kun de specielle eksperter kender til (Kramse kunne
heller ikke få det til at fungere) ?

Ud af de ca. 20-25 forsøg på download var der én der endte med at den
korrekte størrelse på filen blev hentet, men sessionen blev alligevel
afsluttet med en fejl-melding (hvilket gorde mig utryg ved at forsøge en
firmware-update) ...

Ellers så takker jeg for den glade hjælp jeg fik i aftes :-)

--

gregers/

FreeBSD 6-Stable since the 14. of February