Re: Happy-hacking

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 26 Sep 2007 - 14:31:59 CEST

From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Happy-hacking
Date: Wed, 26 Sep 2007 14:31:59 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On 26/09/2007, at 10.10, Gregers Petersen wrote:

> Hi
> Overvejer at komme - men jeg har svært ved at være der før kl. 20,
> nogen
> der kan hjælpe med at komme ind ad døren?
>
> + håber på at der er nogen tilstede der kan hjælpe mig med snakke
> seriel
> med en soekris ...?
Det afgør sagen, jeg kommer :-)

Jeg skal nok medbringe et passende kabel og udstyr der virker med
soekris og seriel forbindelse ;-)

Jeg går ud og lægger min dual-låne-soekris ud i bilen, hvis andre
der ikke selv har soekris ønsker at se/lege med dem ...

Vi ses

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, Follower of the Great Way of Unix
hlk@security6.net, +45 2026 6000 cand.scient CISSP CEH