Spam til database

From: Daniel Nielsen (none@dn--bsd-box.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 20 Sep 2007 - 21:24:35 CEST

From: "Daniel Nielsen" <none@dn--bsd-box.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Spam til database
Date: Thu, 20 Sep 2007 21:24:35 +0200

Hej Liste,

Jeg har søgt en del rundt på nettet og kigget både på maildrop og procmail –
og lidt på de funktionaliteter der er i SpamAssassin.

Ingen af dem har umiddelbart været kandidat til mit projekt.

Jeg ønsker en funktion der smider spam mail i en MySQL database, hvor der er
angivet følgende rækker:

- domain (Recipients domain)

- Recipient

- Sender

- Subject

- Header(s)

- Body

Sidste 3 nævnte er ikke vigtige i første omgang – de kunne nok slåes sammen
til et felt kaldet mailcontent eller lign.

Er der nogen der har set nogen lignende det?

Med venlig hilsen

Daniel Nielsen