Re: Cybercity ADSL og mailserver

From: Kim G. Nielsen (none@kn--insecurity.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 07 Sep 2007 - 14:11:29 CEST

Date: Fri, 07 Sep 2007 14:11:29 +0200
From: "Kim G. Nielsen" <none@kn--insecurity.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Cybercity ADSL og mailserver

Hejsa,

Benny Simonsen skrev:
> Hej
>
> Jeg overvejer at skifte fra TDC ADSL til Cybercity ADSL (Solo)
> incl. telefoni.
>
> Er der nogen ting jeg skal være opmærksom på - primært
> mht. mailserver.

Jeg kører selv med Cybercity (uden global IP) og har en postfix kørende
med RBL's samt greylisting. Der er ingen problemer da det eneste de ser
er din public IP

Det eneste du ikke kan have er reverse dns (Da det kræver global IP) og
da spamhaus har lukket for ADSL linier skal du manuelt ind på deres side
og sige at du gerne vil af deres liste og så virker det igen

Mvh
Kim