SV: 6.2-RELEASE-p4/SMP: fault on nofault entry

From: Gert Lynge (none@gert--lynge.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 05 Sep 2007 - 11:05:34 CEST

From: "Gert Lynge" <none@gert--lynge.org.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: 6.2-RELEASE-p4/SMP: fault on nofault entry
Date: Wed, 5 Sep 2007 11:05:34 +0200

>Jeg kan desværre ikke hjælpe med ovenstående problem.
Øv :-)

>Jeg ser du holder dig til en release, og det er jo et godt
>udgangspunkt for en stabil server. Men det er generelt en dårlig
>strategi at køre automatiske opdateringer på servere. Der bør du have
>fuld kontrol over, hvad der lægges på hvornår, ikke mindst hvad
>basesystemet angår.
Som du selv har skrevet i en separat e-mail misforstod du.
Jeg kører naturligvis updates ind manuelt - og først efter at have checket
hvad der opdateres :-)

>Er i386 et bevidst valg? Du kan jo bruge amd64, især hvis der kommer
>mere ram i maskinen.
Både og.... Jeg ville gerne "keep it simple" og var ikke sikker på
stabiliteten på amd64 endnu (meget konservativt, men jeg har jo også kørt
FreeBSD i ca. 10 år :-) )... Burde AMD64 da køre mere stabilt på min
hardware? (se nedenfor)
Jeg kunne da også godt tænke mig mere performance - men øverst på
ønskelisten er vist at få fixet stabiliteten.
Umiddelbart er der RAM nok (der bruges i hvert fald stort set ingen swap -
tro kun jeg har set top skrive nogle få 100K).
Jeg har mange ports inde - og jeg vil vel kunne opleve noget inkompabilitet
mht. amd64?

>Hvad er det for en maskine?
SuperMicro SuperServer 5015MT+ med Intel Core 2 DUO 6700
(og vi har patched det første indbyggede Intel GB netkort, der har en
powersave bug - ikke at det har noget med det her at gøre :-) )...

MVH
    Gert Lynge