GPRS via. Sony Ericson k810

From: Christian Elmerkjær (none@chrisne--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 17 Oct 2007 - 19:14:10 CEST

Date: Wed, 17 Oct 2007 19:14:10 +0200
From: "Christian Elmerkjær" <none@chrisne--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: GPRS via. Sony Ericson k810

Hej Liste

Jeg har sat mig i hovedet at få gprs til at virke over en mobil
telefon på FreeBSD 6.2-RELEASE
Men jeg har ingen ide om hvor jeg skal starte eller slutte.
Jeg har det fine kabel som ender i USB i computer-enden af kablet, og
når jeg sætter det i sker følgende:

cdce0: Sony Ericsson Sony Ericsson K810, rev 2.00/0.00, addr 2
cdce0: could not find data bulk in
device_attach: cdce0 attach returned 6

Har prøvet at google, men kan ikke umiddelbart finde noget omkring
emnet hvad "could not find data bulk in" betyder, eller hvad
returkoden "6" er.

Alt dette udspringer af at jeg ikek kan finde ud af hvilket device jeg
skal forsøge at kommunikere med i ppp.conf. Jeg antager at det er
fordi det rigtige ikke eksisterer på dette tidspunkt.

Er der nogen der kan pege mig i den rigtige retning.

På forhånd tak

--
Med Venlig Hilsen
Christian N. Elmerkjær