Re: EXPI9402PT på OpenBSD 4.1?

From: Michael Knudsen (none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 09 Oct 2007 - 17:50:24 CEST

Date: Tue, 9 Oct 2007 17:50:24 +0200
From: Michael Knudsen <none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: EXPI9402PT på OpenBSD 4.1?

Quoting Lars Bonnesen (lars.bonnesen@gmail.com):
> Nogle herinde, der kører med et EXPI9402PT (Intel PCI express giga
> dual port nic) på OpenBSD 4.1?
>
> Det er ikke listet over supportet hardware, men måske er man heldig at
> nogle med success har fået det til at køre?

Iflg. Google er kortet baseret paa 82571. Det skulle meget gerne vaere
understoettet i -current -- jeg ved ikke med 4.1. Har du proevet, eller
er du i koebsovervejelser?

Hvis du allerede har det, saa send mig lige pci id -- evt. bare send mig
dmesg. Der er en stor chance for, at driveren blot skal goeres
opmaerksom paa, at det virker med kortet.

Mvh. Michael.

--
`Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to
him and he's warm for the rest of his life.'