Re: SV: pfSense (FreeBSD) firewall med netværksproblemer...

From: Claus Krogsgaard (none@claus--krogsgaard.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 07 Nov 2007 - 16:05:05 CET

Date: Wed, 7 Nov 2007 16:05:05 +0100 (CET)
Subject: Re: SV: pfSense (FreeBSD) firewall med            netværksproblemer...
From: "Claus Krogsgaard" <none@claus--krogsgaard.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej Niels,

Jeg satte det op og køre på en firewall, pfsense 1,2-RC3. Det virkede fint
med stadard komponenterne. Interupts faldt drastisk og troughput forblev
på samme nivau.

Der opstod i midlertid nogle problemer omkring at benytte squid i denne
tilstand, som gjorde at maskinen frøs. Jeg fik aldrig fundet frem til
problemet, men det forsvandt når vi slog polling fra igen.

//Claus