Re: SV: pfSense (FreeBSD) firewall med netværksproblemer...

From: Anders Kvist (none@anders--kvistmail.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 07 Nov 2007 - 13:11:21 CET

Date: Wed, 07 Nov 2007 13:11:21 +0100
From: Anders Kvist <none@anders--kvistmail.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: SV: pfSense (FreeBSD) firewall med           netværksproblemer...

Jeg har ikke fundet nogen løsning på problemet...jeg har fået mig en
Cisco ASA 5550 som jeg er igang med at få sat op og som i nærmeste
fremtid skal overtage jobbet :)

Device polling har jeg også fået at vide måske kunne gøre det, men jeg
har ikke kendskaben til at tune det nok - de gange jeg har skiftet over
faldt antallet af pakker og throughput, så skiftede hurtigt tilbage igen...

/Anders