SV: "Blackbox" Apache

From: Gert Lynge (none@gert--lynge.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 31 May 2007 - 11:58:43 CEST

From: "Gert Lynge" <none@gert--lynge.org.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: "Blackbox" Apache
Date: Thu, 31 May 2007 11:58:43 +0200

>Er der nogen der kender en "producent" eller lignende af en "Blackbox
>Apache".

Prøv at se hvad http://www.synology.com/ har.
Vi sælger dem i grossistled, der hvor jeg arbejder - og de "kloge" hoveder
siger at de kører (vistnok) Linux med Apache, PHP og MySQL (de sidste 3
skulle være sikre nok - det er kun OS'et jeg er lidt i tvivl om).

Der kommer vistnok jævnligt nye firmwares - så mon ikke det bl.a. er
sikkerhedsrettelser og minor-opgraderinger?

Send en mail til mig hvis du skal henvises til en forhandler der har dem :-)

MVH / Regards
    Gert Lynge