Re: klokken bliver ved med at gå forkert

From: Søren Klintrup (none@soren--klintrup.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 28 May 2007 - 17:48:28 CEST

Date: Mon, 28 May 2007 17:48:28 +0200
From: Søren Klintrup <none@soren--klintrup.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: klokken bliver ved med at      gå forkert

Ebbe Hjorth wrote:

> [...]

Hvis nu du læste hvad der rent faktisk stod i svarene til dig, ville
denne mail have været 100% overflødig, alle svarene står i ovenstående
quote ..

Du har herudover ikke fjernet [SPAM] fra subject, igen kan jeg kun
opfordre til at læse hvad der bliver skrevet til en liste før du skriver
til den - alt andet er uhøfligt.

/Søren