Re: En forespørgsel

From: Jesper B. Rosenkilde (none@gloin--anarki.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 26 May 2007 - 12:08:27 CEST

Date: Sat, 26 May 2007 12:08:27 +0200
From: "Jesper B. Rosenkilde" <none@gloin--anarki.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: En forespørgsel

On Sat, May 26, 2007 at 11:28:00AM +0200, Claus Guttesen wrote:

> Det er rigtig at ordet spam i emne-feltet er distraherende.
>
> Men hvis det er rigtig at reglerne i dit spam-filter ukritisk smider
> al mail væk, som har bogstavsammensætningen 'spam' i emne-feltet, så
> bør du nok sætte dit spam-filter til at omskrive emne-feltet så det er
> unikt for din opsætning. Jeg har i tidernes morgen - udfra en opskrift
> jeg fandt på internettet - sat spam-assassin-pakken til at omkrive
> mail den mener er spam til at tilføje '***SPAM***' i starten af
> emne-feltet og lade procmail lægge det ned i en egen mappe som
> passende kan kaldes spam.

> [...]

Jeg synes bare det er meget irriterende at nogle ændre på emnet midt i
en tråd, uden det afspejler en emneændring. Den slags burde være
forbudt. Hvis folk absolut skal tag'e spam, kan I så ikke gøre det på
en måde der er usynlig for os andre, eller i det mindste fjerne tag'et
inden i sender?

Mvh
Jesper