Re: En forespørgsel

From: Claus Guttesen (none@kometen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 26 May 2007 - 11:28:00 CEST

Date: Sat, 26 May 2007 11:28:00 +0200
From: "Claus Guttesen" <none@kometen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: En forespørgsel

> Kan i ikke være venlige at slette [SPAM] der står i emne feltet ?
>
> Det er et typisk ord som mit eget spamfilter sletter, samt det ser ikke
> særligt behageligt ud, ej heller når man kigger i mail arkiverne.

Det er rigtig at ordet spam i emne-feltet er distraherende.

Men hvis det er rigtig at reglerne i dit spam-filter ukritisk smider
al mail væk, som har bogstavsammensætningen 'spam' i emne-feltet, så
bør du nok sætte dit spam-filter til at omskrive emne-feltet så det er
unikt for din opsætning. Jeg har i tidernes morgen - udfra en opskrift
jeg fandt på internettet - sat spam-assassin-pakken til at omkrive
mail den mener er spam til at tilføje '***SPAM***' i starten af
emne-feltet og lade procmail lægge det ned i en egen mappe som
passende kan kaldes spam.

Du kan jo have '#$% SPAM $?!' eller noget i den stil.

--
regards
Claus

When lenity and cruelty play for a kingdom, the gentlest gamester is the soonest winner.

Shakespeare