Re: SV: Postfix-faxerier

From: jems@mad.dk
Date: Thu 24 May 2007 - 08:55:43 CEST

From: jems@mad.dk
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: SV: Postfix-faxerier
Date: Thu, 24 May 2007 08:55:43 +0200

> Kan du have glemt en / der hvor du definerer hvor mails skal lande?
> Jeg har oplevet noget lignende fordi jeg havde skrevet at mails
> skulle lande i .../domæne.dk/bruger i stedet for .../domæne.dk/bruger/

I main.cf har jeg defineret "home_mailbox = Maildir/", så den skulle vel være
god nok?

Også i main.cf har jeg "virtual_mailbox_base = /usr/local/virtual", uden / til
sidst, men det er sådan det står på nerdgirl.dk...

Hovsa, jeg kiggede lige i mailbox tabellen, og lur mig om ikke maildir feltet
manglede en /. Nu kan jeg se posten i de rigtige dirs og jeg kan oven i købet
læse posten fra Thunderbird, så nu skulle den vist være der.

Jeg takker mange gange for jeres tålmodighed og venlighed (men vender
frygteligt tilbage med nye spørgsmål på et senere tidspunkt ;-) )

Mvh
Stefan