Re: SpamAssassin

From: Michael Knudsen (none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 03 May 2007 - 10:52:55 CEST

Date: Thu, 3 May 2007 10:52:55 +0200
From: Michael Knudsen <none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: SpamAssassin

Quoting Torben Sorensen (tos@tinx.dk):
> hvorfor skal vi altid belæres om hvordan vi skal stille spørgsmål fra
> dig? Kunne det tænkes at det er derfor jeg skal have spam-filter til at

Torben, du faar hjaelp fra frivillige. Jeg kan godt lide at hjaelpe
andre, men det er doedirriterende at skulle foelge op adskillige gange
for at hale helt fundamentale og relevante informationer ud af folk.

Hvis du vaenner dig til at inkludere alle relevante informationer fra
starten, faar du mere, hurtigere, og bedre hjaelp. Som det er lige nu,
risikerer du blot, at du ikke faar nogen overhovedet.

--
There is no place I can go, there is no way I can hide.
It feels like it keeps coming from the inside.