Re: SpamAssassin

From: Mikael Syska (none@mikael--syska.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 03 May 2007 - 10:52:34 CEST

Date: Thu, 03 May 2007 10:52:34 +0200
From: Mikael Syska <none@mikael--syska.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: SpamAssassin

Hej,

Synes nu ikke altid spam er så langt ude, men den her tog mig nu ikke så
lang tid ....

http://spamassassin.apache.org/
Klik på "Docs"
http://spamassassin.apache.org/doc.html
Klik "README for SQL user preferences."
http://svn.apache.org/repos/asf/spamassassin/branches/3.2/sql/README
og så er der en masse info om hvordan den table kan/skal se ud ... med
flere forskellige muligheder ...

Så hvis du har været på den hjemmeside undre det mig lidt at du ikke har
fundet det ... men som sagt ... tror der er 2 personer på listen som
måske har en mindre dog dag ... eller bare stress fordi det er ferie i
"fridag" i morgen.

jubiiiii, 2 timer tilbage i skolen i dag ... og så lidt sjovere med at
skrive mails end at høre på min kedelige dansklære .. :-)

// ouT