Roterende cursor

From: Per Engelbrecht (none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 27 Mar 2007 - 18:51:55 CEST

Date: Tue, 27 Mar 2007 18:51:55 +0200
From: Per Engelbrecht <none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Roterende cursor

Hej Alle,

Jeg må erkende at jeg efter FreeBSD 4.x branchen's afgang, har tabt lidt
følingen med den del af BSD familien og har derfor brug for lidt hjælp
fra nogen af Jer der har fulgt den del af familien siden da.
Mht. det jeg søger, så har vi ikke selv så fine ting i OpenBSD :)

Kort forklaring:
Jeg vil ifb. m. afvikling af nogle script gerne give brugerne indtryk af
at der "sker noget" mens De venter hhv. undervejs og imellem de input De
promptes for. Jeg har tænkt på noget lidt i stil med den roterende
cursor jeg husker fra FreeBSD's boot og/eller installations process.

Jeg har googlet lidt uden held. Er der nogen af Jer derude der kan pege
mig i den rigtige retning eller har en anden eller bedre ide ?

På forhånd tak!

mvh,

/per

per@xterm.dk

--

"The most worth-while thing is to try to put happiness into the lives of others."

- Sir Robert Baden-Powell