Re: GPS modtager via USB genkendes ikke

From: Torben Thellefsen (none@torben--thellefsen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 23 Jun 2007 - 01:59:20 CEST

Date: Sat, 23 Jun 2007 01:59:20 +0200
From: Torben Thellefsen <none@torben--thellefsen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: GPS modtager via USB genkendes ikke

On Sat, 23 Jun 2007 01:15:04 +0200
"Mikkel C. Simonsen" <none@mcs--post5.tele.dk.lh.bsd-dk.dk> wrote:

> Jeg har haft samme problem med en telefon. Jeg skulle tilføje vendor og
> produkt koder i en af drivere og compile en ny kerne. Men det var fbsd
> 5.3, så det kan være noget har ændret sig siden.

Tak for tippet. Lidt ærgerligt at man ikke kan konfigurere sig ud af det;
jeg er ikke vild med lokale patches i kernen ...
Men jeg kigger på det i morgen.

... og det kunne jeg så ikke vente med ;-)

Er det mon noget i denne retning jeg skal ud i?
http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-bugs/2007-June/024490.html
(Her er det en Garmin PDA det "går ud over")

Mvh

--
O\_o+  Torben Thellefsen <none@torben--thellefsen.dk.lh.bsd-dk.dk>
       "Fremtiden kommer af sig selv, fremskridtet ikke." --Poul Henningsen