RE: lftp i Crontab

From: Carsten Jensen (none@tomse--tomse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 13 Jun 2007 - 17:31:58 CEST

Subject: RE: lftp i Crontab
Date: Wed, 13 Jun 2007 17:31:58 +0200
From: "Carsten Jensen" <none@tomse--tomse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

> Hvis man ikke har ressourcerne må man så istedet prøve at google,
> og skal så huske kildekritikken når man finder et tip eller hint.

Jeg havde selv et lignende problem, og manglen på log og resultat gjorde
at lige nøjagtig denne fejl var svær at lede efter, og eftersom at scriptsne
kørte fint i en shell, ledte jeg efter fejlen andet steds, noget man kan
blive rimeligt bitter over, specielt når fejlen er så indelysende når man
finder den.

Det var lidt off topic

og Tak til Henrik for din overbærenhed :-)

Mvh Carsten Jensen