Re: lftp i Crontab

From: Henrik Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 13 Jun 2007 - 08:53:28 CEST

Date: Wed, 13 Jun 2007 08:53:28 +0200
From: Henrik Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: lftp i Crontab

Carsten Jensen wrote:

>> -----Original Message-----
> Stor undskyldning til Henrik.
> Jeg læste det som ud i et.
helt ok :-)

indimellem snyder det også med svar der overlapper hinanden,
hvor man måske ikke ser at andre allerede har svaret noget lignende.

Men bogen jeg anbefalede indeholder så mange tips og sparer
mig for ekstremt mange spørgsmål om shell scripting.

Det er ikke sjældent at jeg med min bogsamling kan svare på
en masse spørgsmål indenfor 5 min, istedet for at skulle undersøge
manualerne i laaaaang tid. Det betyder at jeg generelt er mere
effektiv - og så er prisen på sådan en O'Reilly-bog hurtigt tjent ind :-)

Hvis man ikke har ressourcerne må man så istedet prøve at google,
og skal så huske kildekritikken når man finder et tip eller hint.

> og tak til Flemming for at pointe det ud :-)
Ja, Flemming er en sur gammel mand - noget vi andre
kan lære en masse af ;-)

Vi ses

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, Follower of the Great Way of Unix
hlk@security6.net, +45 2026 6000 cand.scient CISSP CEH