Re: Tip: hvis du er træt af TDC's DNS, så prøv OpenDNS

From: Jesper Monsted (none@jesper--monsted.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 08 Jun 2007 - 09:37:16 CEST

Date: Fri, 8 Jun 2007 09:37:16 +0200
From: Jesper Monsted <none@jesper--monsted.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Tip: hvis du er træt af TDC's DNS, så prøv OpenDNS

On Fri, Jun 08, 2007 at 07:38:53AM +0200, Henrik Kramshøj wrote:
>Det tager kun 5 minutter - og så slipper man for det formynderiske
>forsøg på at blokere for diverse websites som allofmp3.com
>- ikke fordi jeg bruger det, men fordi jeg 100% går ind for fri
>internetadgang uden filtre!

Det gør vi vel alle, men jeg har endnu aldrig set "Du er blevet
blokeret! Børnepornosvin!" siden andet end i test. Jeg er godt nok ikke
allofmp3-kunde, men hvorfor spilde tid på at lave nye dns-servere hvis
man reelt ikke har et problem? I modsætning til opendns laver tdcs
dns-servere ikke nogle underlige krumspring for at samle folks
forbrugsmønstre...

Mvh

Jesper Mønsted
<blah blah, udtaler sig ikke for TDC blah blah blah>