Re: Soekris consol: manglende new lines (Nu med resten)

From: Uffe Jakobsen (none@uffe--uffe.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 30 Jul 2007 - 10:59:06 CEST

Date: Mon, 30 Jul 2007 10:59:06 +0200
From: Uffe Jakobsen <none@uffe--uffe.org.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Soekris consol: manglende new lines (Nu med resten)

Hej Morten,

Morten Winther wrote:

> Har nu prøvet både at ændre de settings samt hentet en ny putty der
> havde serial support. Stadig samme problem. Begynder at tro mit kabel
> ikke er helt ok.

Hmm jeg tvivler kraftigt på at det er dit kabel der er noget galt med - hvis output bortset fra manglende linefeeds ellers er læsbart - ja så kommer data jo rigtigt frem
til din pc.

I Putty er der en option under "Terminal" der hedder "Implicit CR in every LF" - den korrigerer for nedenstående problem - måske det hjælper ?

First line of text
                   Second line
                              Third line

/Uffe