Re: pkgdb -F - mange dependency fejl

From: Henrik Brix Andersen (none@henrik--brixandersen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 26 Jul 2007 - 19:51:56 CEST

Date: Thu, 26 Jul 2007 19:51:56 +0200
From: Henrik Brix Andersen <none@henrik--brixandersen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: pkgdb -F - mange dependency fejl

On Thu, Jul 26, 2007 at 07:29:50PM +0200, Jette Derriche wrote:
> [...]

Den instruktion var gældende, da den blev skrevet. I mellemtiden er
version 2.3.1 af portupgrade, som dengang var at fine i
ports-mgmt/portupgrade-devel, gået stable som ports-mgmt/portupgrade.

Med andre ord - du skal sørge for at have portupgrade-2.3.1 eller
nyere installeret før opgradering til xorg-7.2.

Mvh
Brix

--
Henrik Brix Andersen <none@henrik--brixandersen.dk.lh.bsd-dk.dk>