Re: pkgdb -F - mange dependency fejl

From: Jette Derriche (none@bsd-dk--nerdgirl.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 26 Jul 2007 - 19:29:50 CEST

Subject: Re: pkgdb -F - mange dependency fejl
From: Jette Derriche <none@bsd-dk--nerdgirl.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Thu, 26 Jul 2007 19:29:50 +0200

On Thu, 2007-07-26 at 19:07 +0200, Benny Simonsen wrote:

> Hej
>
> portupgrade-devel? - Hvad fordel skulle det give, jeg synes ikke en
> diff imellem de to versioner viser meget grund til opgradering.
>
> - og hvordan opgraderer jeg portupgrade gør man det?
> "portupgrade -f portupgrade-devel"
>
> Hvis jeg så vil tilbage igen, hvordan gør man så det?
> - for det er vel normalt mest sikkert at køre med ikke devel udgaver.

Jeg opdaterede i går og for mit vedkommende var det også 3-4 måneder
siden sidste opdatering. Nu ved jeg ikke om du har nogle xorg pakker
installeret.. .der er nemlig en særlig vejledning i UPDATING filen mht
til denne, og her anbefales det faktisk at bruge portupgrade-devel.

Jeg ved ikke hvordan man nedgraderer sin portupgrade igen bagefter
(eller om man bør gøre det)... så det vil jeg også gerne vide.

Min opdatering gik iøvrigt glat igennem...

/Jette